وزير آموزش و پرورش:
آموزش و پرورش آماده تحولي بنيادين است
خبرگزاري فارس: وزير آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش آماده است تا تحولات بنياديني را به وجود آورد، بايد با محوريت معلم، مدرسه، دانشآموز و اوليا جايگاه آموزش و پرورش را ارتقا دهيم.
وي با بيان اينكه نزديك كردن آموزش و پرورش رسمي و غير رسمي از اهداف وي است، عنوان كرد: يكي از معضلات بزرگ اجتماعي در اين است كه ميان آموزش و پرورش رسمي و غير رسمي از نظر رفتار، گفتار و نوع فرآيند فاصله زيادي وجود دارد.
حاجيبابايي بيان كرد: اگر بخواهيم آموزش و پرورش را رشد دهيم بايد همه مردم در اين توسعه شريك باشند بنابراين مشاركت مردم در آموزش و پرورش يك امر حتمي و ضروري است.
وزير آموزش و پرورش گفت: مدارس بايد پايگاه فرهنگي باشند كه در آن سنگر همه اهداف نظام را جست و جو كنيم.
وي با بيان اينكه مدرسه پايگاه تعليم، تربيت و هنر است، اظهار داشت: همه چيز بايد در مدارس خلاصه شود چون از 5 سالگي تا 17سالگي جوانان در اختيار اولياي مدرسه هستند.
حاجيبابايي بيان كرد: اگر تلاش ميكنيم كه افراد شايستهاي تربيت كنيم بايد از مدارس فعاليت خود را آغاز كنيم بنابراين به پايگاههاي قدرتمند نياز داريم.
وزير آموزش و پرورش تصريح كرد: اهميت ويژهاي را براي اوليا و مربيان قائل هستم و بايد مسئولان در انجمن اوليا و مربيان، اولياي دانشآموز را با مدرسه و مربيان پيوند دهند كه اين پيوند از نوع شعاري امكان پذير نيست.
وي افزود: انجمن اوليا و مربيان به اين نكته توجه كنند كه اگر بين اوليا و مربيان رابطه هدفمند تعريف شود آينده خوبي خواهيم داشت.
حاجيبابايي ادامه داد: معلمان بدون عاطفه پدر و مادر نميتوانند دانشآموز را بهگونهاي تربيت كنند كه دانشآموز نرمالي باشد و خانوادهها نيز بايد بدانند بدون معلم نميتوانند خواستههاي نوجوان را برآورده كنند.
وزير آموزش و پرورش تصريح كرد: مسئولان انجمن اوليا و مربيان در هر شهرستان نظر سنجي كنند كه براي محكم شدن رابطه ميان اوليا و مربيان چه فعاليتهايي بايد انجام شود.
وي با بيان اينكه وزارت آموزش و پرورش يك وزارت و نهاد توليدي است، گفت: توليد در آموزش و پرورش ارزشمندترين توليد كشور است بنابراين بايد در آموزش بهتر تلاش كرد.
حاجي بابايي اضافه كرد: مردم در 2 دهه گذشته قدمهاي مؤثري برداشتند اما اين سرمايهگذاري بايد هدفمند شود و خانواده تصور نكند كه فرزند او فقط علم ميآموزد.
وزير آموزش و پرورش با اشاره به اينكه بايد هستههاي مردمي را از حالت صوري به حالت واقعي درآوريم، تصريح كرد: 50 درصد تعريف از مدرسه به انجمن اوليا و مربيان مربوط است براي مثال ميتوان سالن ورزشي را ايجاد كرد كه والدين دانشآموز نيز در كنار آنها باشند تا انجمني پوياتر داشته باشيم.
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *رایزن*
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *راز*
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *ریشه ها*
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *گردن کشی*
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *بخشندگی*
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *روزهای سخت*...
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *باران*
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *ادب*
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *تندرستی*
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *دشمنی*
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *پیران*
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *سرآمدان*
- کتاب بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *میهن*
- بخشی از کتاب (( بعد سوم آرمان نامه ارد بزرگ)) بقل...
- ارد بزرگ و نظریه کهکشان بزرگ اندیشه
- رازهای حکما
- گپی با بزرگان 10 از مصطفی رضایی
- سخنان ارد بزرگ : فرمانروا
- جملات قصار از ارد بزرگ از شفیق نوری
- دانلود كتاب "آرمان نامه" ارد بزرگ
- آیا میدانید؟ از سایت برترین
- سخنانی از استاد خرد و وارث اندیشه های ناب تمدن ایر...
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *رایزن*
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *راز*
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *ریشه ها*
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *گردن کشی*
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *بخشندگی*
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *روزهای سخت*...
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *باران*
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *ادب*
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *تندرستی*
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *دشمنی*
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *پیران*
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *سرآمدان*
- کتاب بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *میهن*
- بخشی از کتاب (( بعد سوم آرمان نامه ارد بزرگ)) بقل...
- ارد بزرگ و نظریه کهکشان بزرگ اندیشه
- رازهای حکما
- گپی با بزرگان 10 از مصطفی رضایی
- سخنان ارد بزرگ : فرمانروا
- جملات قصار از ارد بزرگ از شفیق نوری
- دانلود كتاب "آرمان نامه" ارد بزرگ
- آیا میدانید؟ از سایت برترین
- سخنانی از استاد خرد و وارث اندیشه های ناب تمدن ایر...
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *رایزن*
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *راز*
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *ریشه ها*
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *گردن کشی*
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *بخشندگی*
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *روزهای سخت*...
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *باران*
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *ادب*
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *تندرستی*
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *دشمنی*
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *پیران*
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *سرآمدان*
- کتاب بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *میهن*
- بخشی از کتاب (( بعد سوم آرمان نامه ارد بزرگ)) بقل...
- ارد بزرگ و نظریه کهکشان بزرگ اندیشه
- رازهای حکما
- گپی با بزرگان 10 از مصطفی رضایی
- سخنان ارد بزرگ : فرمانروا
- جملات قصار از ارد بزرگ از شفیق نوری
- دانلود كتاب "آرمان نامه" ارد بزرگ
- آیا میدانید؟ از سایت برترین
- سخنانی از استاد خرد و وارث اندیشه های ناب تمدن ایر...
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *رایزن*
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *راز*
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *ریشه ها*
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *گردن کشی*
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *بخشندگی*
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *روزهای سخت*...
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *باران*
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *ادب*
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *تندرستی*
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *دشمنی*
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *پیران*
- بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *سرآمدان*
- کتاب بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *میهن*
- بخشی از کتاب (( بعد سوم آرمان نامه ارد بزرگ)) بقل...
- ارد بزرگ و نظریه کهکشان بزرگ اندیشه
- رازهای حکما
- گپی با بزرگان 10 از مصطفی رضایی
- سخنان ارد بزرگ : فرمانروا
- جملات قصار از ارد بزرگ از شفیق نوری
- دانلود كتاب "آرمان نامه" ارد بزرگ
- آیا میدانید؟ از سایت برترین
- سخنانی از استاد خرد و وارث اندیشه های ناب تمدن ایر...
No comments:
Post a Comment