Watching PR traffic from selected sources

Monday, February 01, 2010

خوشبختی

سرود طبیعت ضربانی ملایم و کشیده دارد . ارد بزرگ



خوشبختی


دوستان خوبی دارم

گاه به گاه

انها را می بينم

اما گاهی

چنان ازرده دل میگردم

که بایستی فاصله بگیرم

طبیعت مرا صدا میزند

تنها سگم همراهم است

میرویم با هم

به سوی جنگل سبز

دوست دارم به صدای باد

گوش فرا دهم

علفهای خیس را

زیر پا له کنم

قارچهای وحشی را بچینم

پرندگان و قمریان را

به تماشا نشینم

و ستایش کنم

شکوه دنیایی جذاب و گیرنده را



هر صدایی مرا به خود می اورد

برگی که بر زمین می ریزد

صدای زمزمه ی آب

آواز یک کبوتر

تمام صداهای جنگل

از هماهنگی مطبوعی بر خوردارند



صدای ضربان قلبم را می شنوم

که همآهنگ با طبیعت میزند

احساس ارامش می کنم

در جسم و در روحم

به خانه باز میگردم

در میان اتومبیلها


پاتریسیا گونو


ترجمه شکوهه
ژنو / سوییس
http://chokouh.tk

No comments: