Watching PR traffic from selected sources

Tuesday, November 24, 2009

آموزش و پرورش بدون حضور اوليا و مربيان قادر به حل مشكل ‪ ۱۴‬ميليون دانش آموز نيست

سرپرست سابق آموزش و پرورش تاكيد كرد: وجود انجمن اوليا و مربيان در مدارس ضروري است چرا كه آموزش و پرورش به تنهايي قادر به حل مشكلات ‪۱۴‬ ميليون دانش آموز نيست.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا، سيدرمضان محسن پور در گردهمايي سالانه كارشناس مسئولان انجمن اوليا و مربيان سراسر كشور در باشگاه فرهنگيان گفت:
در اين گردهمايي بايد مشكلات را دسته بندي كنيم و براي حل آنها تصميم بگيريم.

وي با اشاره به اينكه بايد تلاش كرد نظرات اوليا در مورد انجمن اوليا و مربيان تغيير كند، اظهار داشت:گردهمايي كارشناسان مسول انجمن اوليا و مربيان فرصت مناسبي است تا همكاري خوبي با مجلس داشته باشيم.

وي با بيان اينكه حمايت جدي و عالمانه رئيس جمهوري براي ارتقاي تعليم و تربيت در كشور قابل تحسين است، اظهار داشت: دانش آموزان بايد به گونه اي تعليم ببينند كه در شان آنها باشد و فصل جديدي براي آموزش و پرورش فراهم شود.

سرپرست سابق اموزش و پرورش ادامه داد: دولت، مجلس و فرهنگيان بايد بپذيرند كه فردي از جنس خود آنها نظارت آموزش و پرورش را بر عهده گرفته است.

محسن پور اظهار داشت: براي ادامه فعاليت‌ها و موفقيت در آموزش و پرورش بايد اعتماد متقابل ايجاد شود تا حماسه‌اي جديد خلق شود.

وي ادامه داد: نقش مربيان و معلمان نسبت به گذشته تفاوت زيادي پيدا كرده و نياز است كه فعاليتي مانند انجمن اوليا و مربيان بيش از اين رشد پيدا كند.

محسن پور افزود: وجود انجمن اوليا و مربيان در مدارس ضروري است به دليل اينكه آموزش و پرورش به تنهايي نمي‌تواند مشكلات مربوط به ‪ ۱۴‬ميليون دانش آموز را برطرف كند، همچنين فعاليت تعليم و تربيت يك كار ملي به شمار مي رود.


No comments: