Watching PR traffic from selected sources

Friday, December 25, 2009

فيضي: وجوه اضافي دريافتي از مشتركان اينترنت پرسرعت مسترد مي‌شود

مدير عامل شركت مخابرات ايران تاكيد كرد: مابه‌التفاوت قيمت سيم مسي به مشتركان اينترنت پرسرعت پرداخت مي‌شود و مشتركان از اين بابت نگران نباشند.

صابر فيضي در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: شركت مخابرات از شركت‌هاي ارائه كننده خدمات اينترنت پرسرعت (PAP) خواسته است تا مدارك خود را به شركت مخابرات ارائه كنند.

وي ادامه داد: پس از آنكه شركت‌هاي PAP مدارك خود را مبني بر اينكه بابت هزينه اجاره سيم مسي از مشتركان خود چه مقدار اخذ نموده‌اند به مخابرات ارائه كنند، مخابرات بر اساس مدارك، ما به تفاوت قيمت آبونمان سيم مسي را محاسبه و پرداخت مي‌كند.

مدير عامل شركت مخابرات ايران با تكذيب رقم 25 ميليارد تومان اعلام شده به عنوان بدهي مخابرات به مردم گفت: اين رقم صحت ندارد و رقم حقيقي رقم كمي است كه از شركت‌هاي PAP نيز خواسته شده مدارك خود را براي بازگرداندن اين رقم ارسال كنند.
وي ادامه داد: به دليل اينكه هنوز مدارك مستندي ارائه نشده، ميزان تاييد شده‌ و دقيق اين مبلغ نيز مشخص نيست.

به گزارش فارس، در اواخر سال 86 با مطرح شدن مسئله كاهش قيمت اينترنت، سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي هزينه آبونمان سيم مسي را از 3 به هزار تومان كاهش داد.
بنابراين گزارش، اين مصوبه با تاخير دوساله از سوي شركت‌هاي مخابرات به اجرا در آمد و در فاصله زماني اين دوسال همان مبلغ 3 هزار تومان از سوي شركت‌هاي PAP به مخابرات پرداخت مي‌شد كه سرانجام در سال 88 اين مصوبه با دستور وزير و ابلاغ رگولاتوري اجرا گرديد.

براساس اين گزارش، اين مسئله كه تكليف اين بدهي چه مي‌شود و آيا به مشتركان اينترنت پرسرعت بازگردانده خواهد شد يا نه، سوالي است كه براي قريب به اتفاق مشتركان اينترنت پرسرعت ايجاد شده است.

No comments: