Watching PR traffic from selected sources

Monday, February 01, 2010

بيش از ‌هزار اختراع براي شركت در جشنواره ملي نوآوري و شكوفايي ثبت نام كردند

دبيرخانه جشنواره ملي نوآوري و شكوفايي فجر انقلاب اسلامي با صدور اطلاعيه اي ساعت 24 امروز را آخرين مهلت ثبت نام متقاضيان شركت در اين جشنواره اعلام كرد.

در اين اطلاعيه با اشاره به استقبال فن‌آوران و مخترعان از شركت در اين جشنواره آمده است: در پي تمديد زمان ثبت نام تا ساعت 24 دوشنبه 12 بهمن ماه اين زمان آخرين مهلت ثبت نام مخترعان و فناوران جهت دريافت غرفه در نمايشگاه خواهد بود.

بنابر اعلام دبيرخانه جشنواره تاكنون بيش از يكهزار طرح براي شركت در نمايشگاه بزرگ اختراعات و فن‌آوري هاي كشور ثبت نام كرده اند كه طرح هاي واجد شرايط از ميان ثبت نام كنندگان جهت شركت در جشنواره دعوت خواهند شد.

دومين جشنواره ملي نوآوري و شكوفايي فجر انقلاب اسلامي (نمايشگاه بزرگ اختراعات و فن‌آوري‌هاي كشور) در روزهاي 19 تا 21 بهمن ماه جاري در محل مصلاي بزرگ امام خميني (ره) برگزار مي‌شود.

مخترعان و فن‌آوران متقاضي ارائه دستاورد در اين جشنواره مي توانند تا ساعت 24 امروز 12 بهمن ماه با مراجعه به بخش ثبت نام در جشنواره در سايتهاي بنياد ملي نخبگان به نشاني www.bmn.ir و معاونت علمي و فن‌آوري رياست جمهوري به نشاني www.isti.ir جهت شركت در جشنواره ثبت نام كنند.

No comments: