Watching PR traffic from selected sources

Tuesday, December 01, 2009

ركود تبليغات روزنامه جديد آمريكايي را به تعطيلي كشاند

يك روزنامه آمريكايي كه يك هفته بيش‌تر از شروع فعاليتش نمي‌گذشت، مجبور شد انتشارش را متوقف كند.

به گزارش سرويس رسانه خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، روزنامه ديترويت ديلي پرس نبود آگهي، تاخيرهاي چاپ و مشكلات توزيع را عامل توقف انتشار اعلام كرد.

با محدود شدن توزيع دو روزنامه ديترويت نيوز و ديترويت فيري پرس به درب منازل به روزهاي پنج‌شنبه، جمعه و يكشنبه، ناشران اين روزنامه جديد اميدوار بودند نشريه‌شان با تحويل همه روزه به درب منازل خواننده جلب كند.

ناشران ديلي‌پرس قصد داشتند تبليغ‌كنندگان را با نرخ ارزان تبليغات جلب كنند اما ركود تبليغات كه تمامي نشريات با آن مواجهند، موجب شد اين روزنامه در آغاز متوقف شود.

No comments: