Watching PR traffic from selected sources

Monday, January 25, 2010

بيل گيتس وب‌سايت شخصي راه‌اندازي كرد

بيل گيتس، يكي از بنيانگذاران شركت نرم‌افزاري مايكروسافت وب‌سايت Gatesnotes.com را با هدف فراهم كردن جزئيات بيش‌تر مربوط به كار و فعاليتش راه‌اندازي كرد.

چهره محبوب دنياي فن‌آوري براي نخستين بار است كه يك وب سايت شخصي راه‌اندازي مي‌كند و آن را به عنوان «نگاه دروني به موضوعات جهاني» توصيف كرده است.

وي در خوشامدگويي به كاربران جديد GatesNotes.com نوشت: از زمان ترك شغل تمام وقتش در مايكروسافت كه با هدف اختصاص وقت بيش‌تر براي بنياد خيرخواهانه‌اش بوده، افراد زيادي در مورد كاري كه انجام مي‌دهد، پرسش كرده‌اند و بنا بر تصور وي، سهيم كردن ديگران در يادداشت‌هايي كه تهيه كرده از طريق يك وب‌سايت، جالب خواهد بود.

بر اساس اين گزارش اين يادداشت‌ها دربردارنده موضوعاتي شامل خشكسالي، زلزله در هائيتي، اپيدمي‌هاي جهاني و اصلاحات آموزشي خواهند بود و گيتس ابراز اميدواري كرده اين وب‌سايت افراد بيش‌تري را به فكر كردن و يادگرفتن مسائل مهم و جالب وادارد.

اين اقدام كه به دنبال شروع فعاليت بيل گيتس در سرويس ميكرووبلاگ‌نويسي توييتر بوده، آغاز فعاليت متمركز وي براي ايجاد شخصيت آنلايني را نشان مي‌دهد كه با كاربران به نحوي ارتباط برقرار مي‌كند كه شركت‌ها هرگز قادر به انجام آن نبوده‌اند.

No comments: