Watching PR traffic from selected sources

Wednesday, October 14, 2009

نسخه جدید آنتی ویروس AVG عرضه شد

نسخه جدید نرم افزار محبوب امنیتی AVG ارائه شده است. شرکت AVG ادعا کرده است در به روز رسانی جدید این محصول سرعت اسکن و سرعت بالا آمدن بالاتر رفته است. همچنین یک سری بهبودهای زیرساختی دیگر نیز انجام شده است.

شرکت امنیتی AVG در مورد سرعت اسکن نسخه ۹ ادعاهای قابل توجهی را کرده است. آنها ادعا می کنند سرعت اسکن حدود ۵۰ درصد افزایش داشته است زیرا به فایلهای امن یک برچسب اطمینان می زند و تا زمانی که ساختار آنها تغییر نکرده است وقتی را برای آزمایش دوباره صرف نمی کند.

همچنین عنوان شده است که سرعت بالا آمدن حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش داشته است. فایروال پیش ساخته تنها در نسخه های حاوی Internet Security وجود دارد و از یک پایگاه داده جدید برای تشخیص برنامه هایی که برای دسترسی به اینترنت امن هستند، بدون نیاز به ورودی گرفتن از کاربر استفاده می کند. این پایگاه داده TrustedDB نام گرفته و باعث می شود که کاربر کمتر احساس ناراحتی در اتصال به اینترنت داشته باشد، زیرا سؤال از کاربر در مورد امن بودن برنامه ها تا ۵۰ درصد نسبت به نسخه های قبلی کاهش می یابد.

همچنین AVG عنوان کرده است که صفحات موجود در پروسه نصب برنامه از ۲۲ صفحه به ۱۱ صفحه کاهش یافته اند.

به گزارش سایت امنیت ایران، تعداد کمی امکانات کاملاً جدید در نسخه ۹ وجود دارد ولی جالبترین آن بخش بازیابی هویت دزدیده شده یا Identity Theft Recovery Unit است که در AVG Anti-virus و AVG Free عرضه شده است. این امکان فعلاً تنها برای کاربران ایالات متحده قابل استفاده است.

ظاهر نسخه ۹ بسیار شبیه به نسخه قبلی می باشد و بیشتر تغییرات در لایه های زیرین انجام شده اند.

No comments: