Watching PR traffic from selected sources

Thursday, October 22, 2009

ثبت ركوردي جديد در اوركلاكينگ با مادربردهاي سري P55

F1OC يكي از تشكل‌هاي فعال در زمينه اوركلاكينگ در جهان است كه در بازه‌هاي زماني مشخصي به برگزاري مسابقات اوركلاكينگ و رقابت‌هاي داغ و جالب مي‌پردازد. چندي پيش اين گروه اولين رقابت رسمي خود بر روي پيكره‌بندي و معماري جديد اينتل را برگزار كرد.


اين مسابقه مبتني بر مادربردهاي جديد سري P55 و تراشه‌هاي Core i7 سوكت جديد 1156 ترتيب داده شده بود كه هدف در آن ثبت بالاترين فركانس و ركورد در نرم‌افزارهاي Super Pi بود. رقابت داغ اوركلاكرها از ماه گذشته آغاز شد و هفته گذشته با معرفي بهترين‌ها به پايان رسيد. از بين 10 نفر برتر اين مسابقات، 3 نفر از مادربرد P55-UD6 گيگابايت استفاده كرده بودند.

پس از نزديك به يك ماه رقابت شانه به شانه، سرانجام YoungPro استراليايي كه يد طولايي در اوركلاكينگ و كسب مقام‌هاي جهاني در اين رشته دارد، گوي سبقت را از رقبا ربود و به كمك يك مادربرد رويايي P55-UD6 توانست فركانس تراشه Core i7 870 خود را به مرز 5.40GHz برساند و مقام نخست را كسب كند.

ركورد وي در نرم‌افزار Super Pi و در حالت 32million به زمان 6 دقيقه و 36 ثانيه رسيد. ركورد جهاني اين ماده قبل از اين در اختيار اوركلاكر نامدار ديگري به نام Dinos22 بود كه ركورد 6 دقيقه و 44 ثانيه را با يك مادربرد P55-UD5 گيگابايت بدست آورده بود.

اما گيگابايت نماينده ديگري نيز در بين سه رتبه نخست اين مسابقات داشت. نماينده اندونزي توانست با رسيدن به فركانس 5.26GHz و زمان 7 دقيقه به كمك يك مادربرد P55-UD6 گيگابايت، به مقام سوم برسد. بدين ترتيب و با توجه به نتايج بدست آمده ركورد اول و دوم جهاني اوركلاك تراشه‌هاي Core i7 870‌و مادربردهاي سري P55 به نام دو مادربرد UD6و UD5 گيگابايت ثبت شد.

No comments: