Watching PR traffic from selected sources

Wednesday, October 14, 2009

برنامه‌هاي پيشبرد دولت الكترونيكي به مجلس تقديم مي‌شود

معاون اول رئيس جمهور با تاكيد بر اين‌ كه رسانه‌هاي ديجيتال در كشور ما متولي دارد، قول داد اين متولي طي چهار سال آينده شكوفاتر از گذشته عمل كند تا رضايت خاطر همگان برآورده شود.

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) دكتر محمدرضا رحيمي در حاشيه اختتاميه سومين نمايشگاه و جشنواره رسانه‌هاي ديجيتال كه شب گذشته برگزار شد در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالي مبني بر اين كه رئيس جمهور براي رسانه‌هاي ديجيتالي متعددي كه به نظر متولي خاصي ندارند، چه برنامه‌اي دارد؟ گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي سازمان مستقلي را به نام مركز توسعه فن‌آوري و رسانه‌هاي ديجتيال از سه سال قبل اختصاص داده است كه تكليف آن رسيدگي به اين مسائل و زمينه‌سازي براي آن‌هاست.

او ادامه داد: دولت در اين بخش محور امور اساسي خود را فرهنگ و هنر قرار داده به نحوي كه در چهار سال دولت دهم اولويت‌ اول همه كارها فرهنگي و هنري خواهد بود.

وي در بيان برنامه‌هاي دولت دهم در پيشبرد دولت الكترونيكي اظهار كرد: قوانين دولت نهم در اين حوزه نوشته شده اما به كفايت نرسيده است. در برنامه پنجم همه آن‌ها پيش‌بيني شده و به‌زودي به مجلس تقديم مي‌شود كه اميدواريم با تصويب آن تحولاتي در اين حوزه ايجاد شود و دولت الكترونيكي را به معناي واقعي و آن طور كه مردم مي‌خواهند راه‌اندازي كنيم؛ در اين حوزه دغدغه‌هاي فراواني داريم كه بايد به موقع آن را به نتيجه برسانيم.

No comments: