Watching PR traffic from selected sources

Thursday, October 22, 2009

كتابخوان الكترونيكي پلاستيك لوجيك رونمايي مي‌شود

كتابخوان الكترونيكي پلاستيك لوجيك كه برمبناي فن‌آوري نمايشگر انعطاف‌پذير است در ماه ژانويه و در نمايشگاه الكترونيكي CES به نمايش درمي‌آيد.

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين نمايشگر كه QUE proReader نام دارد، برخلاف بيش‌تر كتابخوان‌هاي عرضه شده مانند كايندل آمازون بيشتر براي متخصصان حرفه‌يي درنظر گرفته شده تا خوانندگان مطالب سرگرمي.

اين كتابخوان با استفاده از شبكه بي‌سيم نسل سوم كاربران را به روزنامه‌هاي اقتصادي و حرفه‌يي، كتاب‌ها و نشريات ديگر متصل مي‌كند.

دستگاه پلاستيك لوجيك همچنين از فورمت اسناد از جمله فايل‌هاي PDF، ورد، پاورپوينت و اكسل مايكروسافت پشتيباني كرده و داراي ابزارهايي براي تعامل و مديريت محتوا است.

پلاستيك لوجيك در حال حاضر با ناشران محتوا شامل Barnes & Noble، يو اس اي تودي، فايننشيال تايمز و فراهم كننده اخبار ديجيتالي اوليو سافت‌وار قرارداد بسته است؛ اوليو سافت‌وار فن‌آوري طراحي كرده كه به روزنامه‌ها، مجلات و ناشران محتواي ديگر امكان مي‌دهد نسخه آنلاين از هر دو محتواي جديد و آرشيو شده را توليد كنند.

كتابخوان QUE proReader اندازه 8.5 در 11 اينچ دارد كه به اندازه يك ورق كاغذ است و باتري آن براي چند روز استفاده شارژ خواهد داشت.

No comments: