Watching PR traffic from selected sources

Thursday, October 22, 2009

توليد دیسک سخت ویژه Eee PC توسط اسوس

اسوس دیسک سخت ویژه Eee PC را تولید کرد.


امروزه برای علاقه‌مندان و کاربران دنیای کامپیوتر، محصول Eee PC نامی آشنا و شناخته شده می‌باشد. کمپانی اسوس باطراحی و ساخت این محصول و ارائه آن به دنیای کامپیوتر درواقع توانست تحولی بزرگ در زمینه کامپیوترهای قابل حمل ایجاد کند و سایر سازندگان و تولیدکنندگان را وادارسازد تا پا به این عرصه بگذارند.

با توجه به رقابتی که اکنون در میان سازندگان این رده از محصولات کامپیوتری ایجاد شده است، کمپانی اسوس برآن شده تا با اضافه کردن تکنولوژی‌هایی جدید وامکاناتی خاص به محصول Eee PC، در این بازار رقابتی خود را در صدر نگاه دارد. از این رو دستگاه جدید و منحصربه فرد ASUS Webstorage را به بازار عرضه کرده است.

دستگاه یاد شده از جمله این امکانات است که Eee PCهای جدید اسوس به آن مجهز شده‌اند و قادر است تا میزان 500 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اضافه را در محیط وب برای کاربران فراهم سازد و به وسیله آن کاربران قادر خواهند بود تا اعمالی نظیربه اشتراک‌گذاری و یا بارگذاری فایل‌های موردنظر خود به راحتی و در هر مکانی انجام دهند. کارشناسان اسوس سه مزیت عمده را برای این امکان جدید برشمرده‌اند که عبارتند از ذخیره‌سازی در ابعادی بسیار وسیع‌تر، به اشتراک‌گذاری فایل‌های موردنظر به شکلی بسیار آسان‌تر و ایمنی بیشتر و محافظت بهتر از دیتا و اطلاعات.

گفتنی است این منبع ذخیره‌سازی از تکنولوژی انحصاری‌ای برخوردار است با عنوان هایبریدی. ذخیره‌سازی هایبریدی درواقع ترکیبی است از ذخیره‌سازی معمولی بوسیله‌هارد دیسک و ذخیره‌سازی در محیط که می‌تواند حجم ذخیره‌سازی اطلاعات را به نحو چشمگیری افزایش دهد. لازم به ذکر است محصول یاد شده از امکانات ویژه‌ای همچون پشتیبانگیری خودکار، پشتیبانگیری آنی (Instant Backup)؛ پشتیبانگیری پلکانی (Incremental Backup) و امکان بازیابی هوشمند (Smart Recovery) برخوردار است.

No comments: