Watching PR traffic from selected sources

Tuesday, November 24, 2009

معرفي بدهکاران بيش از 10 ميليارد تومان

معاون سازمان بازرسي کشور اعلام كرد:
معرفي بدهکاران بيش از 10 ميليارد تومان
معاون برنامه ريزي و مديريت منابع سازمان بازرسي کل کشور گفت: اسامي کساني که بالاي 10 ميليارد تومان تسهيلات گرفته و هنوز نسبت به پرداخت آن اقدام نکرده‌اند در صورتي که تا پايان زمان مقرر ديون خود را تصفيه نکنند در اختيار افکار عمومي قرار خواهد گرفت.

به گزارش مهر، غلامحسين بلنديان شامگاه دوشنبه در نشست خبري در اصفهان با اشاره به اينکه اکنون 80 درصد تسهيلات مدنظر توسط 20 درصد اخذ کنندگان تسهيلات دريافت شده اظهار داشت: يکي از کمک‌هاي سازمان بازرسي به دولت را پيگيري وصول معوقات اشخاص حقيقي و حقوقي به بانک‌ها دانست.

وي ادامه داد: اکنون در بيشتر استان‌ها وصول اين بدهي‌ها پيگيري شده که بر همين اساس در مدت يک سال گذشته تا کنون نزديک به 50 درصد از معوقات بانکي وصول شده است.

راه اندازي سامانه ملي رسيدگي به شکايات

بلنديان به راه‌اندازي سامانه رسيدگي به شکايات مردمي توسط سازمان بازرسي نيز اشاره کرد و اظهار داشت: براي تسهيل رسيدگي به تظلمات مردم، سامانه ملي رسيدگي به شکايات راه اندازي خواهد شد که در اين طرح بر اساس نرم افزار طراحي شده اين سامانه، شکايات ارسالي مردم را پس از بررسي اوليه به دستگاه مربوطه ارسال و اگر پاسخ آنان قانع کننده نبود سازمان بازرسي کل کشور وارد عمل و موضوع را بررسي مي‌کند.

وي افزود: سازمان بازرسي کل کشور در سه مقطع اساسي برنامه‌ريزي قبل از اجرا، حين اجراي برنامه و همچنين با مشاهده انجام عمل خلاف قانون پس از اجراي برنامه‌ها وارد خواهد شد.

هزينه بودجه سازمان بازرسي در عرصه هاي ديگر

معاون برنامه ريزي و مديريت منابع سازمان بازرسي کل کشور با اشاره به کاهش 50 درصدي اعتبارات اين سازمان در سال جاري افزود: مجلس به اين نتيجه رسيده که با اعتبار تخصيصي از سوي دولت، سازمان سازمان بازرسي و ساير قسمت‌هاي قوه قضائيه قادر به انجام وظايف خويش نخواهيم بود، لذا در کميسيون تلفيق مجلس بودجه برخي سازمان‌ها از جمله بازرسي کل کشور اضافه شد.

وي با اشاره به اينکه دولت اعتباراتي را که براي سازمان بازرسي کل کشور پيش بيني شده بود در عرصه‌هاي ديگر مصرف کرد، اظهار داشت: اين امر اکنون مورد اعتراض سازمان بارزسي کل کشور قرار گرفته و بازرسين سازمان در معاونت راهبردي رياست جمهوري مستقرند تا در نهايت دليل عدم پيگيري اين مصوبه پس از هشت ماه را بررسي نمايند.

تقسيم کشور به 8 منطقه از سوي سازمان بازرسي

معاون سازمان بازرسي کشور در بخش ديگري از سخنان خود به طرح تقسيم کشور به 8 منطقه اشاره نمود و گفت: در اين طرح اختيارات سازمان از جمله جذب و آموزش نيرو و تنقيح (بررسي نهايي قبل از ارائه گزارش) به مناطق مربوطه محول مي‌شود که در اين عرصه نيز منطقه 7 اين سازمان به مرکزيت اصفهان، شامل استان‌هاي چهارمحال و بختياري، مرکزي، يزد و لرستان است.

چرا بودجه سازمان بازرسي را تقليل يافت؟

وي در پاسخ به سئوال يکي از خبرنگاران مبني بر اينکه "برنامه‌هاي اين سازمان براي مبارزه با مفاسد اقتصادي چيست" بيان داشت: بايد پرسيد دولتي که شعار مبارزه با فساد مي دهد چرا اعتبارات سازمان بازرسي را کم کرده است؟

معاون سازمان بازرسي کل کشور افزود: يکي از اقدامات سازمان بازرسي براي مبارزه با فساد اداري حضور در مناقصات و مزايدات دولتي است.

بلنديان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به طرح هدفمند سازي يارانه‌ها اظهار داشت: طرح هدفمند کردن يارانه‌ها پيش از تصويب در مجلس مورد بررسي جامعه کارشناسان اين سازمان قرار گرفت که سطح اثربخشي، آسيب‌ها و فرصت‌هاي آن در غالب گزارشي به مجلس، نهاد رياست جمهوري و بيت رهبري منعکس شد.

وي خاطر نشان کرد: پس از تصويب اين طرح نيز سازمان بازرسي کل کشور نظارت دقيق براجراي آن داشته و اثرات عميقي که بر اقتصاد کشور دارد را بررسي مي‌کند.


3 comments:

yanmaneee said...

fila shoes
golden gooses
nike off white
nike sneakers for women
kyrie 5
calvin klein outlet
balenciaga
fitflop
jordan shoes
yeezy

teeta said...

address Dolabuy Gucci find out here now check it out visit this site right here page

Unknown said...

replica radley bags replica hermes o6s04k7e93 replica bags from korea about his o4m00s3r23 best replica designer replica bags on amazon article source g5a64q7c22 louis vuitton replica handbags replica bags wholesale hong kong