Watching PR traffic from selected sources

Tuesday, November 24, 2009

برگزيدگان جشنواره بين‌المللي فيلم پروين اعتصامي هفتم آذر ماه معرفي مي شوند

برگزيدگان نخستين جشنواره بين‌المللي و پنجمين جشنواره ملي فيلم پروين اعتصامي روز شنبه (هفتم آذر ماه ) معرفي مي‌شوند.

به گزارش ايرنا، به نقل از روابط عمومي سازمان ملي جوانان ، اين جشنواره با حضور ‪ ۲۴‬كشور در پنج بخش ، كار خود را از سي ام آبان ماه آغاز كرده است .

مازيار رضاخاني دبير جشنواره با اشاره به مطلب فوق گفت : يكهزار و ‪۳۰۰‬ عنوان اثر به دبيرخانه جشنواره ارسال شده است كه از مجموع انها ‪ ۱۵۰‬اثر به بخش مسابقه راه يافته اند.

وي اعلام كرد: بخش نيلوفر زرين اين جشنواره به آثاري با فعاليت زنان با موضوع آزاد و مردان با موضوع زن در سينما اختصاص دارد. همچنين در بخش نيلوفر سيمين آثاري كه به بررسي فعاليت زنان در پشت صحنه سينما مي‌پردازد مطرح است .

به گفته رضاخاني ، بخش ويژه‌اي با عنوان پروين اعتصامي نامگذاري شده است كه به بررسي فيلم‌هايي با موضوع اشعار و آثار پروين اعتصامي پرداخته و جايزه ويژه نيز به آثاري كه با نگاه ترويج اصلاح الگوي مصرف ساخته شده، اهدا مي‌شود.

رضاخاني اضافه كرد: بخش نگاه نو در اين جشنواره نيز به فيلم‌هايي با موضوع آسيب شناسي زنان درخانواده مي‌پردازد.

دبير اين جشنواره با اشاره به اين كه آثار دو بخش ملي و بين‌المللي توسط هيات انتخاب بررسي و توسط داوران جشنواره انتخاب مي‌شود، گفت : داوران جشنواره بين‌المللي پروين اعتصامي تهمينه ميلاني ، مرضيه برومند، عليرضا زرين دست ، محمد رضا اصلاني و كمال تبريزي هستند.

هيات انتخاب بخش ملي شامل محمدرضا اصلاني ، شادمهر راستين و پريوش نظريه بوده و در بخش بين‌الملل ناصر باكيده ، هادي منبتي و كورش جاهد كار بررسي آثار را به عهده دارند.


No comments: