Watching PR traffic from selected sources

Tuesday, November 24, 2009

وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت کافی است



2 آذر 1388 - سرعت فعلی اینترنت برای کاربران خانگی کافی است

وزیر ارتباطات سرعت فعلی پهنای باند اینترنت را برای کاربران خانگی کافی دانست و گفت: اگر پهنای باند اینترنت با سرعت 128 کیلوبیت در ثانیه با کیفیت بالا در اختیار کاربران خانگی قرار گیرد، مشکلی در این رابطه وجود نخواهد داشت.

به گزارش موبنا، مهندس رضا تقی‌پور در مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه صنایع مخابراتی و اطلاع‌رسانی در جمع خبرنگاران اظهار كرد: وزارت ارتباطات به دنبال ارائه پهنای باند با کیفیت مناسب به کاربران است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه تله کام بزرگترین رویداد در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است، گفت: نمایشگاه تله کام نسبت به سال گذشته از نظر عرضه فناوری‌های جدید و شرکت‌های حاضر در این حوزه، تفاوت چشمگیری را در کیفیت شاهد است که از این رویداد شرکت‌های داخلی می‌توانند در عرضه محصولات استفاده ببرند.

وزیر ارتباطات از جمله برنامه‌های این وزارتخانه در دولت دهم را خصوصی‌سازی و سپردن تمامی فعالیت‌های این حوزه به بخش خصوصی عنوان کرد و اظهار كرد: امیدواریم در سایه فعالیت پررنگ بخش خصوصی شاهد توسعه، آزادسازی و خصوصی‌سازی در این حوزه باشیم.

تقی‌پور تاکید کرد، بخش‌های دولتی و خصوصی در نمایشگاه تله کام می‌توانند منعطف‌تر نسبت به جذب سرمایه‌گذاری خارجی در این بخش اقدام کنند.

No comments: