Watching PR traffic from selected sources

Tuesday, November 24, 2009

عملكردمان بايد منجر به تغيير نگاه خانواده‌ها نسبت به انجمن اوليا و مربيان شود

قائم‌مقام وزير آموزش و پرورش در سازمان مركزي انجمن اوليا و مربيان:
عملكردمان بايد منجر به تغيير نگاه خانواده‌ها نسبت به انجمن اوليا و مربيان شود

خبرگزاري فارس: قائم‌ مقام وزير آموزش و پرورش در سازمان مركزي انجمن اوليا و مربيان با اشاره به اينكه انجمن اولياء و مربيان بايد طرح‌هاي ماندگاري را ايجاد كند، گفت: انجمن نقش مؤثري در خانواده دارد و عملكرد ما بايد باوري را ايجاد كند تا نگاه خانواده نسبت به انجمن تغيير يابد.


به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس «توانا»، فرشته حشمتيان در گردهمايي سالانه كارشناس مسئولان انجمن اوليا و مربيان سراسر كشور كه امروز در باشگاه فرهنگيان تهران برگزار شد، اظهار داشت: انتخاب رأي حداكثري براي وزير آموزش و پرورش نشان از اعتماد دولت و مجلس به اين وزير جديد است و نقطه اميد و حركتي مثبت براي آينده محسوب مي‌شود.
وي ادامه داد: اگر تلاش كنيم كه ريشه‌هاي تربيتي را تقويت كنيم بايد نگاه‌هاي تربيتي را همگام با آن تقويت كرد.
قائم‌مقام وزير آموزش و پرورش در سازمان مركزي انجمن اوليا و مربيان گفت: ريشه فعاليت‌هاي انجمن اوليا و مربيان، دانش‌آموزان هستند كه از بستر خانواده رشد كرده‌اند بنابراين ريشه درختي كه ما آن را تربيت مي‌كنيم در خانواده شكل گرفته است.
حشمتيان بيان داشت: برنامه انجمن اولياء و مربيان بايد تحول را در آموزش و پرورش ايجاد كند بنابراين بايد تلاش كنيم كه موضوع اعتقادي و آموزشي مديريت در خانواده رشد يابد.
قائم‌مقام وزير آموزش و پرورش در سازمان مركزي انجمن اوليا و مربيان، افزود: در جايگاه خدمتگزاري بايد صداقت و كارآمدي را رعايت كنيم كه اين صفات رمز موفقيت فعاليت‌ها به شمار مي‌رود.
وي گفت: اگر اعتقاد، تقواي الهي و قصد قربت داريم بايد سرعت داشته باشيم و فعاليت‌ها را پيگيري كنيم.
حشمتيان گفت: تراوش فكري بايد مطرح شود و از تلاش پيام رسان دبيران مناطق بهره گرفت.
قائم‌مقام وزير آموزش و پرورش در سازمان مركزي انجمن اوليا و مربيان، اظهار داشت: امروز در آرامشي زندگي مي‌كنيم كه اين آرامش را مديون خون شهدا هستيم بنابراين بايد قدر اين آرامش را دانست.
وي اضافه كرد: قدر لحظات را بدانيم و در انجام تكليف قدرتمند حركت كنيم و اين قدرت را به يكديگر تزريق كنيم.
حشمتيان با اشاره به اين كه فلسفه وجود انجمن اوليا و مربيان را عده‌اي از افراد نمي‌شناسند، گفت: اگر انتقاد پذيري را در خود تقويت كنيم موفق خواهيم بود و از خرد جمعي دوستان ديگر در سازمان‌ها بهره خواهيم گرفت.


No comments: