Watching PR traffic from selected sources

Tuesday, November 24, 2009

اميدواريم ضربات وارده به آموزش و پرورش جبران شود

رئيس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس:
اميدواريم ضربات وارده به آموزش و پرورش جبران شود

خبرگزاري فارس: رئيس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت: اميدواريم ضربات وارده به آموزش و پرورش جبران و آرامش خوبي در اين وزارتخانه برقرار شود.


به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس «توانا»، علي عباسپور تهراني فرد در گردهمايي سالانه كارشناس مسئولان انجمن اوليا و مربيان سراسر كشور كه امروز در باشگاه فرهنگيان تهران برگزار شد، اظهار داشت: وزير جديد آموزش و پرورش رأي بالايي را از مجلس شوراي اسلامي كسب كرد كه اين نشان‌دهنده همكاري مجلس با وزير جديد است.
وي ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش در گذشته صدمه سنگيني خورد و افراد ناكارآمد در سمت‌هاي مختلف فعاليت كردند.
رئيس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس اضافه كرد: در حال حاضر آرامش خوبي در اين وزارتخانه ايجاد شده است و اميدواريم وزير آموزش و پرورش فعاليت‌هاي خوبي را آغاز كند.
عباسپور با اشاره به اينكه اميدواريم ضربات وارده به آموزش و پرورش جبران شود، افزود: به آموزش و پرورش دولتي معتقد هستيم و نيازي به بازنگري اصل 30 قانون اساسي نداريم.
وي بيان داشت: آموزش و پرورش اصل انكارناپذير حاكميتي است بنابراين بايد بهترين سيستم آموزش و پرورش را داشته باشيم تا بتوانيم آموزش و پرورشي پويا را ايجاد كنيم.
رئيس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت: چشم انداز 20 ساله در صورتي محقق مي‌شود كه دانش‌آموزان خوب تحصيل كنند و تفكر محوري را بياموزند همچنين به عنوان متخصص وارد جامعه شوند.
عباسپور اضافه كرد: پدران و مادران بايد بدانند كه انجمن اوليا و مربيان مي‌تواند در رفع مشكلات جوانان كمك خوبي به والدين دهد و شناساندن اين وظيفه به والدين بر عهده اعضاي انجمن است.
وي تصريح كرد: گزارش‌هايي كه در مورد مصرف مواد در مدارس به اطلاع ما مي‌رسد بايد مورد توجه قرار گيرد بنابراين از طريق انجمن اوليا و مربيان بايد رابطه كودك با والدين را اصلاح كرد.
عباسپور اظهار داشت: متأسفانه آموزش و پرورش آن قدر در مجلس مشكل ايجاد كرد كه از بسياري مسائل غافل شديم بنابراين اميدواريم كه شاهد حل مشكلات باشيم تا به نسل جوان كمك كنيم.




No comments: