Watching PR traffic from selected sources

Tuesday, November 24, 2009

اعلام مبالغ پرداختی به خودروهای فرسوده

قائم مقام ستاد نوسازی حمل و نقل كشور، حداكثر مبلغ پرداختی برای فرسوده كردن خودروها را یك میلیون و چهارصد هزار تومان اعلام كرد .
حسین هاشمی ، قائم مقام ستاد نوسازی حمل و نقل كشور امروز در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شبكه خبر گفت: در راستای اجرای قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت ،طرح از رده خارج كردن خودروهای مدل 52 به پائین آغاز شده است و تا ابتدای بهمن ادامه دارد .

وی مبلغ پرداختی برای از رده خارج كردن خودروهای مدل 1352 به پائین را یك میلیون تومان ،خودروهای مدل 1353 تا 1357 یك میلیون و دویست هزار تومان و خودروهای مدل 1358 تا 1362 را مبلغ یك میلیون و چهارصد تومان عنوان كرد.

هاشمی با اشاره به اینكه هم اكنون 250 هزار خودروی سواری مدل 57 به پائین در چرخه حمل و نقل كشور وجود دارد، گفت : این دسته از صاحبان خودروها فقط تا پایان دی فرصت دارند نسبت به از رده خارج كردن خودروی خود اقدام كنند و اگر اقدامی در این خصوص انجام ندهند كارت سوخت آنها باطل و از ترددشان در سطح شهر توسط راهنمایی و رانندگی جلوگیری می شود.

قائم مقام ستاد نوسازی حمل و نقل كشور، تعداد مراكز اسقاط خودرو در سطح كشور را 112 مركز عنوان كرد و گفت : از این تعداد 25 مركز در استان تهران فعال است كه هر مركز روزانه 100 خودرو اسقاط می كند.

هاشمی با اشاره به اینكه تاكنون هیچ گونه تسهیلاتی برای پرداخت به متقاضیان به ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت اختصاص نیافته است، گفت : متقاضیان می توانند برای ثبت نام به نشانی اینترنتی www.farsoodeh.ir مراجعه و یا با شماره تلفن های 88413235-88401095 جهت كسب اطلاعات تماس حاصل كنند.


No comments: